Poszukujemy specjalisty ds. wsparcia technicznego.
Mile widziani studenci ostatniego roku/semestru studiów, dyspozycyjni 40h tygodniowo. Forma zatrudnienia do ustalenia etat lub umowa zlecenie - zależnie od preferencji.
Wymagania:
znajomość oprogramowania QGIS/ArcGIS
biegłość w obsłudze systemu Android na urządzeniach mobilnych
mile widziane doświadczenie w pracy z klientem (sprzedaż)
umiejętność analizowania danych i wyciągania wniosków
skrupulatność
chęć poszerzania wiedzy.
Zakres ogólny:
Rzetelne, dokładne i sumienne wykonywanie swojej pracy.
Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonego.
Terminowe wykonywanie powierzonych zadań.
Bieżące informowanie Zastępcy Dyrektora Wydziału Sprzedaży i Marketingu o stanie prowadzonych spraw.
Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań.
Wykazywanie inicjatywy wymaganej na stanowisku pracy.
Przestrzeganie zasad dyscypliny pracy.
Przestrzeganie tajemnicy służbowej, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów prawa pracy oraz przepisów szczególnych odpowiadających zajmowanemu stanowisku.
Należyta dbałość o mienie firmy: miejsce pracy, powierzony sprzęt, materiały, itp.
Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy.
Dbałość o dobre imię firmy i jej prestiż.
Przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz przepisów PPOŻ.
Dbałość o rozwój celem lepszej realizacji powierzonych zadań.
Bieżąca współpraca z pozostałymi wydziałami w firmie Taxus IT.
Zakres szczegółowy:
Telefoniczne oraz mailowe wsparcie techniczne użytkowników korzystających z autorskiego oprogramowania Taxus IT.
Rejestrowanie i analizowanie błędów występujących w aplikacjach mLas Inżynier oraz tMap.
Konsultacje związane z pracami deweloperskimi nad aplikacjami mLas Inżynier oraz tMap.
Wykonywanie testów końcowych akceptacyjnych nowych wersji aplikacji mLas Inżynier oraz tMap w porozumieniu z analitykiem.
Rejestrowanie i analizowanie zgłoszeń dotyczących pomysłów na rozwój aplikacji mLas Inżynier oraz tMap.
Przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń z zakresu GIS.
Wdrażanie nowych pracowników d/s wsparcia technicznego, opieka merytoryczna.
Współpraca z pozostałymi pracownikami Wydziału Sprzedaży i Marketingu Taxus IT w zakresie wynikającym z kompetencji.
Współpraca z pozostałymi wydziałami Taxus IT w zakresie wynikającym z kompetencji.
Aktywne uczestnictwo w spotkaniach firmowych, szkoleniach wewnętrznych jak i zewnętrznych.
Oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
możliwość pracy hybrydowej
niezbędny sprzęt do wykonywania pracy
benefity (dopłata do karty Multisport, nauki języków obcych, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe).
Prosimy o przesyłanie CV na adres: karolina.jaskiewicz@taxusit.pl.
Rekrutacja trwa do 20.03.2024.
Komentarze